روزمره‌ی هفتم (فرهنگ با عزم ملی!!)


من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست

تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو دانی

 

ادامه متن رو نخون...

یه آرزو کن و بعد ادامه بده!

...

اگر برای  x نفر بفرستی برآورده میشه وگرنه میمیری!

--------------

هرچند دریافت این پیاما خیلی تعجب داره! اما دریافتش از بعضیای دیگه در اُردر عجایب چندین* گانه است!

چرا واقعا؟؟؟ از همین تریبون اعلام میکنم لطفا منو جز اون x نفرتون نذارین! ممنون.

شمایی که اینو فرستادی:

«۸ بار بگو یا ساندویچ و برا ۸ نفر بفرست. حتما شب خواب پیتزا میبینی! یه نفر کوتاهی کرد شب خواب ماست و خیار دید!»

با شما نبودم. شما بفرست!

 --

یه سریاشم که ذکره و صلوات. در فلسفه اعتراضی نیست. اما اون آخرشو (= حتما حاجت میگیری، اگه نفرستی اتفاق بد میفته!) خب شما که میفهمی پاک کن بعد بفرست!

--

*دیگه از رقم گذشته!

 

پی‌نوشت: می‌دونم گفتن نداره اینا واقعا،... ولی سالها صبوری اثر نکرد دیگه! خودمونو بکشیم کنار لااقل!

 

 



نظرات شما عزیزان:

ب.ربیعی
ساعت3:07---7 فروردين 1394

جالبه
این دردمندی رو باهاتون شریکم
اتفاقا یه متنی آماده کرده م در همین باب که هنوز منتشرش نکردم
به نظر من همه چیز از خود اپراتورها استارت میخوره
با اعتقادات ملت پول درمیارن
نامردا
پاسخ: بله... متاسفانه :|


زمزم
ساعت22:02---13 ارديبهشت 1393
عصن فاطمه بیا یه کار کن!

هر کی برات یه اس داد که به 8 نفر بفرست

واسه خودش هر 8 بار رو بفرست

ببینم چه خاکی میخواد تو سرش بریزه

)))
پاسخ: گفتم مخابرات آدم خوبیه ولی دیگه ۸ تا پیام حرومش نمی‌کنم که! به جاش ۸ بار حال تو رو می‌پرسم! والا!


معصومه
ساعت22:51---12 ارديبهشت 1393
ببین عزیزِ جااان!کسی که برات همچین پیامی میزنه دو تا حالت بیشتر نداره:

1. دوووس داره حاجت بگیری که خوب دمش گرم حالا تو هم هزار تا صلوات و یه ختم قرآن و یه نماز جعفر میزنی اون دنیا حالش رو میبری والاااااااا

2.یا کیف میکنه با این فکر که تو واسه n نفر دیگه پیام مذکور رو نفرستی و چشات در بیاد و سوسک شی که اونم چرا که نه؟؟به هر حال همه که مثه من و شما نمی تونن احتیاجات همو برطرف کنن!!! بذا یه چند صباحی هم با فکرِ کله پا شدن حضرت والا اوشون هم حالشو ببره بنده ی خدا.بازم والاااا
پاسخ: کلا منم خواستم از همین دو تا حالت پیشگیری کنم دیگه! (میدونم دارم میمیرم کاریت ندارم!)


عباس معاذاللهی
ساعت22:20---12 ارديبهشت 1393
مطمئنن پشت پرده این دسیسه‌ی ضد فرهنگی ،شیطان بزرگ می‌باشد.


پ.ن: جا دارد از زحمات بی‌شائبانه‌ی (و بی‌چشم داشت!) عملگرهای مخابراتی(اپراتورین) در جهت خنثی کردین این دسیسه شیطانی نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم. فی‌المثل امتناع(فیلترینگ) از انتشار پیامک‌های x دار!.
پاسخ: اصلا همین قضیه هم که هر موردی منتج به شیطان بزرگه، کار خود شیطان بزرگه! من تا حالا به مخابرات اینطوری نگاه نکرده بودم. خدا اجرش بده، چـــــــه آدم خوبیه!


زمزم
ساعت18:48---12 ارديبهشت 1393
می دونی...

به این نتیجه رسیدم که عقل تو این اطراف زیاد نیس!!!

البته بلا نسبت شوما خواهر! ))

به عمق عمق عمقش که نگاه کنی، میبینی اون فرد مذکور! اعتقادش رو ترس بنا شده! نه رو مهر و محبت به خدا

درسته که باید از خدا ترسید! ولی نه که فقط ترسید

بعد هم اینا تازه ادم خوباشونن که فکر دارن!

بعضیاشونم کلا میخوان اس ام اس بفرستن دیگه...زیاد جدی نگیر))
پاسخ: hmmmmm
حالا شایدم بحث اصلا اعتقادی نباشه! ولی فرهنگی هست واقعا! آره بعضیام: ؛فقط میفرستن اتومات! خوش به حال مخابرات!؛ (ریتمیک بوداااا... برگرد درست بخون)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, 15:54 توسط فاطمه صلاحی| |